Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

onsdag 24 mars 2010

Nordea går på utmattning i bonusfrågan

Nordea bryr sig uppenbarligen inte i bonusfrågan. Vad omgivningen och Mats Odell tycker, det struntar man i och mal sakta vidare när det gäller att beströ sitt chefsskikt med dusörer. Man kör vidare i hopp om att alla ska ledsna på debatten och sluta kritisera bonusvansinnet.Kort sagt, man verkar gå på ren utmattning.

Jag är väldigt nöjd med att jag 2008 övergav Nordea efter 40 år som kund. Nu slutade jag inte som kund beroende på bonusregnet utan helt enkelt beroende på bankens dåliga tillgänglighet och usla service. Jag är numera en mycket nöjd kund i Handelsbanken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar