Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

lördag 11 februari 2012

Bokavslut


Segraren står ensam


Brida

Idag kände jag för att fortsätta läsa "Brida" av Paulo Coelho Jag avslutade den boken idag. Andra halvan bättre än den första låter min omedelbara och enkla recension. Jag har redan lagt fram nästa olästa Coelho, "Segraren står ensam". Jag har visst fått tillbaka läslusten igen.

2 kommentarer:

  1. Att du redan har beslutat dig för att läsa en till av samma författare tyder väl i alla fall på att den var bra, så det kanske är något att lägga till läslistan!?

    SvaraRadera
  2. Härligt när läslusten infinner sig på riktigt :-)

    SvaraRadera