Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

fredag 28 oktober 2016

Anpassad förnyelse

Tack för rubriken AnitaAnpassningen av duschen på bv. är nu genomförd. Den ena glasbetongväggen har rivits och ersatts med en glasdörr som kan öppnas och därmed ger större plats för mig. Jag har provat duschen och är helnöjd med resultatet. Funktionellt, snyggt och tryggt blev det.
Ökat utrymme ger större trygghet.

Mycket ljusare blev det på köpet.

Snyggt ur alla vinklar.

8 kommentarer:

  1. Såååååå mycket snyggare det blev! Grattis! Äntligen en dusch där funktion OCH design går perfekt ihop.

    SvaraRadera
  2. Väldigt snyggt måste jag säga och tackar så mycket för länken. Inte bara större och därmed så mycket lättare för dig som får mer rörelsefrihet, mer ljusinsläpp är också av en väldigt stor betydelse.

    Nu vill jag inte hålla på och tacka för mycket men kan inte låta bli att tacka så jättemycket för fin kommentar hos mig, väldigt uppskattat ska du veta. ÄR lite tvehågsen om det här med att svara hos sig själv eller hos den som kommenterar. Mellan oss som har wordpress är det lätt för vi ser direkt när någon svarar hos sig på en kommentar. Men mellan wordpress och blogspot fungerar det ju inte så utan man måste gå tillbaka för att veta om man fått svar vilket jag sällan gör förutom hos dig som alltid svarar hos dig själv. Lite kluvet där för om jag bara svarar de som har wp hos mig kan det uppfattas som konstigt att jag inte hos mig även svarar de som har blogspot. Nu blev det långt och lite konstigt men tror du förstår vad jag menar. Ha en fin helg !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Jag förstår det här med att svara på kommentarer. Jag har jo gott om tid och inte så många att svara på så för mig går det bra. Gör som du känner för, jag tittar in hos dig oavsett svar eller ej. En fin helg till dig oxå!

      Radera
  3. Så himla bra och snyggt! Det gäller att vara kreativ. Det finns lösningar på allt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Om man bara vill så löser man det mesta.

      Radera
  4. Oh, vad snyggt! Dessutom praktiskt!
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera