Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

söndag 25 juni 2017

D och jag

Det är mycket sällsynt att D och jag hamnar på samma bild. Kul därför att Sara var uppmärksam och tog en bild när vi på Midsommarafton anlände till Nalavi. Bilden fick jag sent igår så därför kom den inte med i inlägget om midsommarfirandet. Men, jag tycker att det känns helt ok med ett inlägg som bara består av en bild av mig själv och Darlingen.
Glada anländer D och jag till
midsommarfirande i Nalavi.

14 kommentarer:

  1. Helt klart värt ett alldeles eget inlägg! Så fina ni är!

    SvaraRadera
  2. En kanoooooonbild på er två! Så kul att Sara tog tillfället i akt och fotade er. Å ni strålar ju ikapp varandra - härligt att se.

    PS. Är du sugen på fler bilder som visar D och dig är kanske en selfiepinne en bra lösning;-) DS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi strålar ikapp och det gillar jag.

      PS Selfiepinne? Nej, så sugen på bilder av mig själv är jag inte.

      Radera
  3. Så fint foto! Önskar er en fortsatt bra sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Välkommen åter. En fin sommar till dig oxå.

      Radera
  4. Åh vad trevligt att få se er på bild tillsammans! Fin bild på er dessutom! Hälsningar från Polen!

    SvaraRadera
  5. Tack! Ha de gott på er resa!

    SvaraRadera
  6. Självklart en bild värt ett eget inlägg. Ni är ju som klippt och skurna för varandra, håller ihop i vått och i torrt och trivs i varandras sällskap. Det går liksom inte att ta miste på. Nu ska jag kika på Midsommarfirandets inlägg..

    SvaraRadera
  7. Roligt att du tycker om bilden och att höra vad du utläser ur den.

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig bild. Den ska ni rama in och sätta upp! Ni riktigt strålar ikapp! Så fint!

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig sommarbild på Er två 🤗 Tycker dessutom att Ni har käcka fordon båda två 👍 Den bilden är alldeles passande för ett eget inlägg 👌

    www.nacka144.se

    SvaraRadera
  10. Kul att du gillar både bilden och inlägget. Det är (for)don efter person som gäller.

    SvaraRadera