Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

tisdag 10 november 2009

Bloggar jag för "döva öron" ?

Den 10 oktober i fjol började jag blogga men inte förrän idag har jag installerat en besöksräknare på min blogg. M a o har jag inte en aning om hur många som läst mina reflektioner. Spelar det nån roll ? Nej, egentligen inte eftersom jag upplever mig ha en dialog så snart jag skriver något på min blogg. Men å andra sidan, visst är det väl önskvärt att mina reflektioner läses av andra. Jag vill ju inte tala för döva öron. Står besöksräknaren på noll alltför länge så kanske jag tappar sugen. Vi får se. Nej, jag tappar aldrig sugen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar