Jag klagade här om dagen på Viasat. Redan idag fick jag ett nytt programkort och efter installation så är TV:n igång igen. Hoppas nu bara att det håller i sig. Riktigt glad blev jag för följande kommentar från en Viasatmedarbetare som läst min blogg:
- Hej Steve!
Mitt namn är Angel Krotnev och jag arbetar på Viasat.
Vi vill självklart inte att det skall vara på detta vis. Jag förstår att ni känner er frustrerad, särskillt då Tv är en viktig faktor i tillvaron.
Jag hoppas att detta kommer att lösas med ett nytt kort.
Ni är hjärtligt välkommen att kontakta oss på socialmedia@viasat.se med era uppgifter och en beskrivning på ärendet om ni känner att det finns något mer vi kan göra.
Vi skulle gärna vilja följa upp ärendet också, för att se till att det blir löst.
Jag hoppas att vi kan lösa detta.
Mvh Angel Krotnev
Viasat Support
Viasat och Bring citymail har skött detta bra. Posten har ännu inte reagerat och i morgon får du läsa om ännu ett aktuellt klagoärende som jag inte är nöjd med.
Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.
torsdag 8 september 2011
På krigsstigen
Nej, det är inte så farligt som rubriken antyder, men jag noterar för mig själv att jag i mina två senaste inlägg igår framfört klagomål på såväl Viasat som Posten och Bring citymail.
Glädjande nog fick jag omgående svar från Bring citymail. Ett inte bara föredömligt snabbt svar utan också synnerligen klargörande. Det innebär att jag nu vet exakt vilka dagar som Bring citymail delar post och jag vet oxå vad dom delar och inte delar vilket då oxå gav mig svar på vad som skiljer deras uppdrag från Postens.Bring citymail lovade att genast ta tag i de misstag dom begått och jag hälsades välkommen åter med ev framtida synpunkter.
Den här typen av agerande gläder mig mycket då det innebär att dom bryr sig om mig som kund och dessutom tror på vad jag säger. Heder åt Bring citymail.
Nej, Posten har inte svarat ännu.
Glädjande nog fick jag omgående svar från Bring citymail. Ett inte bara föredömligt snabbt svar utan också synnerligen klargörande. Det innebär att jag nu vet exakt vilka dagar som Bring citymail delar post och jag vet oxå vad dom delar och inte delar vilket då oxå gav mig svar på vad som skiljer deras uppdrag från Postens.Bring citymail lovade att genast ta tag i de misstag dom begått och jag hälsades välkommen åter med ev framtida synpunkter.
Den här typen av agerande gläder mig mycket då det innebär att dom bryr sig om mig som kund och dessutom tror på vad jag säger. Heder åt Bring citymail.
Nej, Posten har inte svarat ännu.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)