Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

lördag 21 augusti 2010

Ny idiotsåpa på gång i Kanal 5

"Kungarna av Tylösand". Så heter en ny skandalsåpa som visas i höst i Kanal 5. Huvudingredienserna består av att supa skallen av sig för att sedan ha ohämmat sex direkt i TV-rutan. De guppande täckenas tid är förbi, nu ska det vara raka puckar och pang på. Inget utrymme ska sparas till tittarnas fantasi.

Producenten för såpan säger: - Många skulle nog säga att det här är det värsta som har visats i tv. Andra blir nog fascinerade, och alla kan ju inte titta på ”Allsång på Skansen”.

Visst, många nyfikna kommer säkert att lockas titta men personligen tycker jag bara att det är både smak- och ansvarslöst. Om detta är den nya tidens gång, då får jag konstatera att jag inte längre hänger med. För övrigt så tittar jag inte heller på "Allsång på Skansen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar