Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

lördag 1 november 2008

Det man inte har i huvudet får man ha i benen

Rubriken refererar till Arnold Schwarzeneggers intilligensbefriade inhopp i Mc Cains presidentvalskampanj där han angriper Barack Obama för hans spinkiga ben. Jag kan inte med bästa välvilja i världen påstå att den intellektuella nivån på kampanjen höjts så här i sista stund. Sarah Palin och nu Arnold Schwarzenegger. Jag undrar vem som blir McCains nästa trumfkort.
Donald Duck ?

9 kommentarer:

  1. hej
    vill bara tala om att jag nu lagt in din blog i min favoritlista.
    Du har mycket om Amerika och visst styr det även oss.
    På återhörande.
    E.

    SvaraRadera
  2. Hej
    har nu listat din blogg i min favoritlista.
    må så gott.
    mammae

    SvaraRadera
  3. Hej har u lagt till din Blogg i mina favoriter
    Mammae

    SvaraRadera
  4. Hej
    nu finns din blogg som en av mina favoriter
    E

    SvaraRadera
  5. hej
    har lagt in din blog som favorit
    E

    SvaraRadera
  6. hej har nu din blog som favorit
    E

    SvaraRadera
  7. hej misslyckas att skicka kommentar

    SvaraRadera
  8. hej
    har lagt in din blog som favorit
    e.

    SvaraRadera
  9. Hej Steve
    Har lagt till dig bland mina favoriter. Anders

    SvaraRadera