Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

fredag 30 mars 2012

Ishockeyslutspel

                                        
Jag har snart sett hela matchen mellan de två AIK-lagen. Just nu 5-1 till Skellefteå.  Jag börjar känna vart det bär hän, vilka som möts i finalen. Skellefteå - Brynäs känns just nu troligast,  och roligast, men jag vill inte räkna bort Färjestad. Då blir Marina i Singapore ledsen.  Men vem vet, det kan  bli  Färjestad - AIK i final. Nej, det tror jag inte.

3 kommentarer:

  1. hoppas verkligen att din troligaste och roligaste håller.

    SvaraRadera
  2. Jag tror som du, SAIK mot Brynäs.
    Just nu fokuserar jag på kvalserien.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Efter att ha sett nattens (teknikens under!) så kanske till och med ett inbitet färjestadshjärta kan drista sig till att det lutar åt det hållet...men än är det inte över!

    SvaraRadera