Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

fredag 15 juni 2012

Äntligen!

Grönt och frodigt gräs nu på morgonen. En klippning tack!
För första gången under den senaste veckan så har det inte regnat under natten. Det innebär att jag idag kan äntra min åkgräsklippare och klippa gräsmattorna som planerat. När man som jag inte klarar av så många praktiska sysslor, ja då kan jag t o m glädjas åt att äntligen få klippa gräs igen.




3 kommentarer:

  1. Yippie! Nu ska det blil fianre där hemma på er gård!

    SvaraRadera
  2. Katarina: Jajamen. När det är nyklippt kan jag bli stående och bara njuta och beundra.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig, man känner sig så nöjd när man klippt gräset och rensat i rabatter. Fröjd för ögat är det också.

    SvaraRadera