Jag har i tidigare inlägg, bl. a. 2008 och 2011 kritiserat Posten för allt sämre service. Posten liksom många andra företag rekommenderar idag sina kunder att använda deras internettjänster. Bra tycker jag, förutsatt att dessa tjänster fungerar. Jag brukar varje vecka använda Postens internettjänst "skicka en hälsning" då jag skickar ett eget foto från här hemma med några rader till min mamma i Norrland liksom till min svärmor. Den 12 augusti upphörde denna funktion att fungera i samband med att hemsidan uppgraderades. Jag gjorde Posten uppmärksamma på detta och fick svar att felet skulle åtgärdas. Idag, 10 dagar senare, är situationen oförändrad. Tjänsten fungerar inte. Jag tycker att det är pinsamt dåligt av Posten att inte ha lyckats rätta till felet.
Vad trist! Jag har någon enstaka gång använt mig av denna tjänst. Vykorten blev mer personliga..
SvaraRaderaKatarina: Precis. Med egna foton kan jag förmedla så mycket mera i en hälsning.
SvaraRadera