Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

torsdag 1 november 2018

Mera yrväder

Här kommer ytterligare några bilder från Livs besök hos oss i helgen. Jag blir lika glad varje gång jag tittar på bilder av Liv.  Hon tillför så mycket energi och glädje. 
Bad är ett stående inslag vid 
besök på Getingstorp.

Så även promenader med mormor.

Då är Osborne oftast oxå med.

Kul att sitta i mormors 
designfåtölj.

Jag kan vara allvarlig oxå.

Kebba, skinnpaj och Dr Martens är 
favvooutfiten just nu.


8 kommentarer:

  1. Här måste jag faktiskt ge dig en stor komplimang Steve! I precis alla bilder du tagit av denna solstråle har du hundra procent lyckats med att fånga ögonblicket utan att Live poserar eller ser inte naturlig ut. Det är faktiskt skitsvårt med småbarn har jag förstått. Men du har lyckats perfekt som sagt.
    KLädvalet har jag ju kommenterat förut. Här blir det ingen ändring. Jag menar ett orange regnställ ger ju bara ytterligare bonuspoäng:-)

    PS. Hur bekvämt är det att sitta i designfåtöljen. Man sätter sig nog inte i den med en bikini på. Tänker på mönstret på ryggen där efter en halvtimme eller så;-) Men läcker är den fåtöljen. DS

    SvaraRadera
  2. Det är inte jag som har lyckats, men jag ska föra komplimangen vidare till D som har tagit bilderna, utom den sista som pappa Per tagit. Jag tycker som du att dom blev väldigt bra.
    Jag har förstått att du gillar klädvalet.
    PS. Fåtöljen är bekväm att sitta i, kanske inte med bikini dock. Den är mera inköpt som en läcker inredningsdetalj än som en bekväm sittmöbel.

    SvaraRadera
  3. Här var det uppvisning på hög nivå! Ser ut att verkligen trivas med/hos er. Tänk att bad ska vara sådan lycka :)

    SvaraRadera
  4. Det känns jättebra att hon trivs så bra att vara hos oss.Bad måste bara ingå i besöken på Getingstorp.

    SvaraRadera
  5. Vilken solstråle. Jo man blir glad då man ser henne.

    SvaraRadera