Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

söndag 30 december 2018

Julafton igen

På den riktiga Julafton kunde Sara & Per och Liv inte vara med och fira på Getingstorp då Liv fått vattkoppor. Detta tråkiga hade dock det goda med sig att vi fått fira två julaftnar. Den andra i förrgår.

Julklappar till Liv.

Att öppna dörrar är enkelt.

Underhållningsdags.

Julkul.

Stolprovning.


Det här är visst en elefant.
Svårt att koncentrera sig med 
så många paket.



8 kommentarer:

  1. Skönt att hon är på benen igen! Eller hon kanske aldrig mådde dåligt, det gör man ju sällan som liten. Förstår att hon hade det kul där med alla paketen, det totala centrumet för dagen! Så klart! Hon är bedårande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon var aldrig riktigt dålig, men skönt ändå att det är överståndet nu. En härligt rivig extra Julafton blev det. Imorgon kommer hon igen med mamma och pappa och då ska vi fira nyår tillsammans.

      Radera
  2. Åh, så kul att få ha julafton två gånger! Hon är verkligen bedårande söt, och klänningen är som gjord för henne!
    Mysigt med nyår tillsammans, men jag anar att hon inte orkar vara uppe till tolvslaget?
    Gott slut och Gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tänk vad jag får uppleva. Nej, vid tolvslaget kan förstås Liv inte vara med, men det känns ändå häftigt att hon finns hos oss när vi går in i ett nytt år. Gott slut och Gott Nytt År till dig oxå!

      Radera
  3. Japp, den lilla tjejen ÄR bedårande. Hennes outfit är otroligt fin, och hon ser riktigt vuxen ut i den. Jul ar till för barn enligt mig, och du har precis bekräftat min åsikt med dina fina bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med. Det var härligt att Liv fick sin alldeles egna Julafton.

      Radera
  4. Bra att få vattkoppor som liten. Jag fick det. Är jag var 23 ... Gott Nytt år!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är bra att avverka dsåna sjukdomar som barn har jag förstått. Gott Nytt År!

      Radera