Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

måndag 31 december 2018

Gott Nytt År!

En stillsam och föga färgsprakande Nyårsafton bjuds jag
utanför mitt fönster.
Så är det då dags att vända blad igen. Ännu ett år är till ända. Ett år som varit såväl händelserikt som annorlunda på Getingstorp vilket jag berört i ett antal inlägg under året. Men, nog med tillbakablickande. Nu fäster jag blicken framåt, i första hand på den dag som idag är.  Därefter får jag se vad morgondagen har att bjuda.

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag Dig!

4 kommentarer:

  1. Önskar dig och D också ett Gott Slut och ett Gott Nytt!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag fick smått vårkänning när jag idag vaknade till årets första dag då all snö är försvunnen och grönskan badar i solsken.

    SvaraRadera
  3. God fortsättning önskar Lena från ett frostigt och soligt Wales!

    SvaraRadera
  4. Detsamma önskar jag dig från ett blåsigt och soligt Getingstorp!

    SvaraRadera