Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

onsdag 1 april 2009

När ishockey och bloggande är som roligast

Linus Omark bjöd publiken i Karlskrona på ett av ishockeyhistoriens snyggaste straffmål.
Luleåspelaren lobbade in pucken bakom Schweiz målvakt - och säkrade Tre Kronors seger.
Ja, detta var något av det svettigaste jag sett med puck och klubba. Straffen hade klar Foppa-/Kena Nilsson-klass. Jag ler för mig själv varje gång jag repriserar den på datorn.
Tänk så mycket roligare det är att skriva ett blogginlägg som detta till skillnad mot de girighetsrelaterade bonusinläggen.
Unna dig ett leende och titta själv: http: //www.aftonbladet.se/webbtv/sport/viasat/article4787393.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar