Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

fredag 29 januari 2010

Jag förvånar mig själv och tittar på Let´s dance

På nåt sätt så har jag förändrats eftersom jag ikväll ännu en gång tittat på Let´s Dance.
Varför ?
Kan det vara för den här primitiva driften att få sitta och tycka till om andra.

Efter att ha sett programmet för tredje gången tycker jag så här:
- Marcus Birro är absolut sämst. Han saknar takt och ton i såväl dans som beteende.
- Elin Kling var i vart fall före dagens program i Birroklass. Men hon reste sig betydligt idag.
- Stefan Sauk , Stoneface med mera utstrålning än alla de andra tillsammans.
- Agneta Sjödin: Tja.
- Claudia: Vet jag numera vem hon är.
- Willy: Har både kagge och utstrålning. En hyvens snubbe.
- Gudrun Schyman: Feminist, eller ?
- Rabih: Småkaxig unge.
- Molly: Okänd.
- Mattias: Vem är det ?

När jag ser deltagarna presenterade så här i text förstår jag än mindre varför jag tittar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar