Jag klagade här om dagen på Viasat. Redan idag fick jag ett nytt programkort och efter installation så är TV:n igång igen. Hoppas nu bara att det håller i sig. Riktigt glad blev jag för följande kommentar från en Viasatmedarbetare som läst min blogg:
- Hej Steve!
Mitt namn är Angel Krotnev och jag arbetar på Viasat.
Vi vill självklart inte att det skall vara på detta vis. Jag förstår att ni känner er frustrerad, särskillt då Tv är en viktig faktor i tillvaron.
Jag hoppas att detta kommer att lösas med ett nytt kort.
Ni är hjärtligt välkommen att kontakta oss på socialmedia@viasat.se med era uppgifter och en beskrivning på ärendet om ni känner att det finns något mer vi kan göra.
Vi skulle gärna vilja följa upp ärendet också, för att se till att det blir löst.
Jag hoppas att vi kan lösa detta.
Mvh Angel Krotnev
Viasat Support
Viasat och Bring citymail har skött detta bra. Posten har ännu inte reagerat och i morgon får du läsa om ännu ett aktuellt klagoärende som jag inte är nöjd med.
Hej Steve!
SvaraRaderaJag såg ditt svar till Angels kommentar på det tidigare inlägget.
Vad bra att allt fungerar nu så att du nu kan se på TV utan störningar. Självklart kan du maila oss om det är något du undrar över eller behöver hjälp med.
Med vänlig hälsning
Ellen Söderström
Viasat Support
Ellen, Viasat support: Står Viasat för samma höga kvalitet som några av sina medarbetare (Angel och Ellen) så känner jag ingen anledning till oro. Era kommentarer är avgörande för att jag kvarstannar som Visatkund. Ja, och att det nya programkortet fungerade förstås. Jag hoppas att era chefer ser vad jag ser.
SvaraRaderaHej igen Steve!
SvaraRaderaDet är Angel här igen. Det är riktigt kul att se att saker och ting fungerar nu!
Vi vill självklart vara måna om våra kunder och se till att ni inte upplever kommande problem.
Därför skulle vi gärna vilja komma i kontakt med dig gällande detta ärende för att försöka få en översikt på detta problem.
Jag undrar då om ni skulle kunna maila in era kontaktuppgifter till socialmedia@viasat.se för att vi skall försöka gå till botten med detta.
Jag hoppas att detta inte är för mycket begärt. Vi vill följa upp detta ärende och se till att det löses ordentligt samt att resten av våra kunder inte upplever liknande problem.
Tack för din tid
Mvh Angel Krotnev
Viasat Support