|
På mina villkor? Knappast. |
Jag har tidigare både
klagat på och berömt Viasat. För en tid sedan inträffade ett av de plötsliga avbrott som alltför ofta sker. När jag förgäves provat åtgärder via Viasats hemsida så återstod bara att ringa deras support. Där erbjöds jag ett hembesök av en tekniker som skulle kunna hjälpa mig. Detta skulle dock kosta c:a 1000:-. Jag skulle bli uppringd inom två dagar av denna tekniker. Idag blev jag uppringd och nu har det gått två veckor!
Hur det gått med TV-tittandet? Jo, som vanligt återkom bilden efter en massa trixande från min sida. Det brukar som regel ta 2-4 timmar men jag har aldrig kommit på vad jag gjort för att återställa felet. Det är tråkigt att hitta rätt men aldrig veta hur det gick till. Men visst, det är ändå rätt ok att spara 1000 spänn utan att veta hur.
Teknikens under och jag bara ler :)
SvaraRaderaGittan: Le är nog det bästa att göra.
SvaraRaderadå är du liksom 1 000 kr rikare nu, eller...
SvaraRaderaDet verkar som att att Viasat och Telia har en del gemensamt. Fick välja att se kvällens allsång på datorn för att få bra bild och bra ljud...
SvaraRaderaHälsningar/SA
Sarah: Lättförtjänta pengar, dessutom rik på tråkiga erfarenheter.
SvaraRaderaS-A Sandberg: Ja, det blir en märklig form av konkurrens.
SvaraRadera"Vi är sämst just nu. Nej, vi är sämst just nu".