Jag risar, rosar och reflekterar över det mesta i tillvaron. Stort som smått, politik och sport, svenskt och utländskt, "i stan" och "på landet", mat och dryck. Å så LIVET förstås.

söndag 27 september 2020

Killarna

 D förser mig fortlöpande med bilder från vårt älskade Getingstorp. Inte sällan är våra killar, Sigge och Osborne, med på bilderna. Visst saknar jag dom, men mest gläds jag åt att dom kan fortsätta bo med matte på Getingstorp där dom känner sig hemma.



 I glasverandan trivs dom.


 Där har dom stenkoll på allt.

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder, speciellt tvåan, där Sigge verkar ha stenkoll på Ozzy. Hur gammal är Ozzy nu? Minns att jag följt honom sedan han kom till Getingstorp och att Nelson "lärde upp" honom. Det måste väl vara minst fem år sedan, eller!? Ja, det där med minnet... Hoppas ditt är bättre än mitt;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ditt minne är perfekt, Osborne fyller 5 år den 19 oktober.

      Radera
  2. Jag hade också trivts på den verandan!

    SvaraRadera
  3. Ja, det förstår jag då det är en ljuvlig plats.

    SvaraRadera